На це питання відповідь знають професіонали, які добре знайомі з принципом дії повітряного фільтра. Кожен виробник в інструкції по експлуатації авто вказує рекомендований термін заміни фільтра. Більшість автовиробників регламентують заміну повітряного фільтра кожні 10 тис. км пробігу. Якщо ж авто постійно працює в занадто забрудненій атмосфері, то термін служби скорочується в 1,5-2 рази, до 5-7,5 тис. км. Навіть якщо фільтр візуально чистий, але підійшов термін його заміни, варто все ж таки його замінити. Знаючи, як це робити, водій у будь-який момент може провести заміну.
Визначити, що фільтр забився, можна досить просто - про це свідчить нестійка робота двигуна на холостому ходу. Якщо ж фільтр вчасно не замінити, то витрата палива зросте в середньому на 15%.
Автовласникам з інжекторним двигуном заміна фільтра не менш актуальна. У цьому випадку, крім зростання витрат палива, починає давати збій датчик витрати пального. Системі не буде вистачати повітря, виникнуть екстремальні навантаження, через які повітряний фільтр порветься, і в циліндри буде надходити повітря з вулиці, без попереднього очищення. Як результат - несправність у паливній апаратурі і поршнях. Вартість несвоєчасної заміни повітряного фільтра може виявитися набато дорожчою, ніж проста заміна фільтра.
Коли ж замінювати фільтр? Ствердно сказати, через скільки слід міняти повітряний фільтр, просто неможливо. Заміна повітряного фільтра залежить у першу чергу від умов експлуатації автомобіля. При поїздках по незапорошених і незагазованного дорогах, повітряний фільтр не втрачає своїх властивостей навіть після пробігу 15 тис. - 20 тис. км. Однак якщо їздити польовими дорогами або ж, простоювати в пробках, то заміну варто робити через кожні 8 тис. - 10 тис. км. Якщо нехтувати цим, то можна зіткнутися з неприємними наслідками. Найсумніший - поломка двигуна. До того ж, водієві достатньо дістати його і візуально оглянути. Якщо фільтр поміняв колір і має видимі забруднення, то такий фільтр краще замінити на новий.
Про необхідність установки нового повітряного фільтра можуть свідчити деякі перебої в роботі мотора. Особливо часто зустрічаються такі ситуації, як:
• зниження потужності силового агрегату;
• збільшення витрати палива;
• виявлення перевищення концентрації чадного газу у вихлопних газах.
Якщо спостерігається щось подібне з перерахованого, то слід оглянути фільтруючу вставку на предмет забруднень.
Що стосується фільтрів-«нульовиків», то водій може самостійно їх очищати. Для цього розроблені спеціальні розчини, які видаляють забруднення з фільтруючого матеріалу. У звичайних умовах експлуатації автопромивка проводиться кожні 10 тис. км, а при роботі мотора в жорстких умовах необхідно очищати «нульовик» кожні 5 тис. км. Фільтр нульового опору може витримати 20 промивок, після чого елемент підлягає заміні. Як поміняти повітряний фільтр нульового опору? Його заміна мало чим відрізняється від заміни стандартного очищувача.
За матеріалами інтернет-ресурсів
Leave a Reply Відмінити коментар
Всі поля обов'язкові для заповнення